2012. október 29., hétfő

Mit fúj a szél? Babaságok 1.rész!

Eljött az életemben az az időszak amikor a barátnőimnél sorba születnek a babák. Nagyon jó érzés látni az örömüket, és ahogy szép lassan helyet adnak egy új életnek.
Általában az ilyen nagy eseményeknél, a család és a barátok szeretik meglepni a babát, és az ifjú szülőket is valami ajándékkal, ezzel is tudatva, hogy mennyire örülnek az ő boldogságuknak. 
Ezzel én is így voltam és vagyok is, hogy egy kedves tettel, vagy ajándékkal talán kimutathatom, hogy mennyire örülök nekik.
Végigjártam pár bababoltot, de az óriási kínálat ellenére mégsem találtam meg azt amit keresek, valamit ami személyes, ami majd kicsit kitűnik a rogyásik játékokkal teli polcról. Ezért aztán eldöntöttem, hogy én fogom elkészíteni az ajándékokat. Először a neten vadásztam az ötletekért, különböző kreatív oldalakon és hamar rájöttem, hogy bármit is készítek bármilyen ötlet alapján az már más lesz.
Bence babadoboza
Egyik barátnőmnek babadobozt készítettem, amibe vásároltam néhány hasznos dolgot, mint pl. pelenka, cumi. Kiválasztottam egy kreatív hobby boltban egy kis ovális fadobozt, plusz még egy hozzá passzoló szalvétát. A dobozt először lefestettem szép babakék festékkel, majd miután megszáradt, egy olló és decoupage ragasztó segítségével kidekoráltam a szalvétával.


A következő babaajándék amit készítettem az egy babágydísz volt. Bevallom elsőre nem annak készült de az lett belőle. A saját készítésű tárgyakban talán ez az egyik legjobb dolog, hogy megszületik egy ötlet, egy terv a fejedben, de úgyis minden menet közben dől majd el, és alakul át olyanná amilyennek lenni kell. De visszatérve a babaágydíszhez, hogy hogyan is készült. Filcanyagból 7 különböző figurát vágtam ki, ügyelve arra, hogy ne legyen túl vékony és könnyű a figura, mert ha nincs tartása akkor könnyen lekonyulhat. Ezért én dupla rétegben ragasztottam őket a biztonság kedvéért. 
Miután végeztem a figurákkal a maradék filcanyagokból csíkokat vágtam, és ezekre ragasztottam rá a figurákat. Arra figyeltem, hogy minden figura a színétől eltérő csíkra kerüljön, hogy még színesebb hatást keltsenek, és így a babáknak még izgalmasabb és figyelemfelkeltőbb élményt adnak.
A babaágydíszt természetesen nem csak a babaágyra lehet felfüggeszteni, hanem akár falvédőre, vagy bármilyen más tetszés szerinti helyre. Levi úgy gondolta, hogy jól belecsavarja magát és így feldobja és megszínesíti a rugdalózóját :).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése