2012. október 23., kedd

Mit fúj a szél? Puha szőnyegeket fúj a szél.

Imádom a hulahoppkarikát, és nemcsak azért mert szórakozva segít lefaragni a felesleget, hanem azért is mert milliónyi dologra lehet még felhasználni. Egyik ilyen dolog a szőnyegfonás. Kipróbáltam, és azóta a hulahoppkarikás-szőnyegfonás bűvkörébe kerültem és nem szabadulok. Csak fonom és fonom az újabb darabokat míg el nem fogy a fonal, ami mellesleg nagyon drága dolog. Az első szőnyegemhez egy varrószaküzletbe vásároltam a fonalat. Próbáltam a legolcsóbbakat összeválogatni de, még így is jóval többet fizettem mintha megvásároltam volna egy szőnyeget az Ikeában. Hogy ne legyen anyagilag ennyire megterhelő ez az új szórakozásom, ki kellett valamit találni a drága fonal problémára. Nagyon szerencsésnek érzem magam, mert barátnőimmel szinte non-stop forródróton vagyunk egymással, bármiről legyen szó, mindig van egy vigasztaló, vidító, biztató, elismerő szavuk vagy éppen jó tanácsuk. Egyik ilyen forró-drótos barátnőm javasolta, hogy turkálókban próbálkozzak fonalak után kutatni. Az ötlet teli találat volt, mert egy nagyon közeli turkálóban meg is találtam a fonalmennyországot.

1 megjegyzés: