2012. október 25., csütörtök

Mit fúj a szél? Használt bowling bábut!

Előző munkahelyemen rendszeresen jártunk bowling bajnokságra, azt hiszem a csapatépítés és a küzdőszellem kialakítása miatt, vagy ki tudja miért. 
Két ilyen bajnokság volt számomra emlékezetes, az egyik amikor egy csocso kupát nyertem a bowling bajnokságon, ami azt hiszem egész jól, vagyis inkább furán hangzik :), és az utolsó amikor szereztem egy használt kidobásra váró bowling bábut. 
Fogalmam sem volt mit kezdhetek majd ezzel a csúnyácska ütött-kopott bowling bábúval, de tudtam, hogy nem dobhatják ki csak úgy.
Ki szerettem volna festeni, de túl sok volt rajta az ütés-kopás, és először ezt kellett megoldani. Ezt a párom oldotta meg úgy, hogy körbetekerte fehér szigszalaggal. Így viszont erre a szigszalagos felületre festeni már nem igazán  lehetett, de kárpótolt az, hogy már majdnem úgy nézett ki mintha vadonat új lenne. 
Majd egy bevásárlás alkalmával véletlenül, vagy inkább sorszerűen rábukkantam a bowling bábúm bevonatára, ami egy színes virág és lepke mintás szalvéta volt. Egyszerű  decoupage technikával bevontam a bábú egész felületét. Pár órás precíz ragazgatás után meg is született ez a vidám hangulatú bowling bábú. Sajnos az eredeti kopott állapotáról elfelejtettem képet csinálni, de talán jobb is. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése