2012. november 15., csütörtök

Mit fúj a szél? Adventi naptár

Egyre jobban érezni a karácsony közeledését, a boltokban már szinte kapni mindent ami ehhez kell. Ez persze nem mindenkiből vált ki pozitív gondolatokat, bevallom belőlem sem. Mikor pár héttel ezelőtt megláttam az első szaloncukroktól és mikulásoktól roskadozó polcokat a boltokba, akkor arra gondoltam, hogy na ne már, mért rontják el folyton a karácsony meghitt készülődős hangulatát azzal, hogy már októberben megvehetjük a szaloncukrot?! De ma valahogy a hatalmába kerített a karácsony és vele kapcsolatos érzések. A karácsonyi készülődést és mindent ami ezzel kapcsolatos lehet szeretni és lehet utálni is, én is-is vagyok ezzel, de szerintem sokan vannak ezzel így rajtam kívül. Amit szeretek az az, hogy számtalan lehetőség van ebben a hónapban arra, hogy meglepjük szeretteinket.
Egy meglepetés adventi naptár készítését osztanám meg most veletek, amit tavaly készítettem páromnak. És nehogy akárki is azt gondolja, hogy gyerekkori kiváltság adventi naptárt kapni, mert nem így van! Bárkinek elkészíthetjük a személyre szabott adventi naptárát, amivel garantáltan nagy örömöt és meglepetéseket okozhatunk. Amikor kitaláltam, hogy készítek egy adventi naptárt akkor még voltak hiányosságaim e téren, és utánna kellett néznem, hogy pontosan mikor is kezdődik, hány nap, meg hasonlók. Mikor mindent kiderítettem nekikezdtem a munkának. Két kartonmappát összeragasztottam, majd kiválasztottam egy karácsonyi hangulatú szalvétát a nem kis mennyiségű szalvétagyűjteményemből amit gyerekkorunkban gyűjtöttünk. A szalvétát decoupage technikával felragasztottam a kartonra, ami a két végénél begörbült kicsit, valószínűleg a ragasztó miatt. A görbülésre nem számítottam de szerencsére így csak jobb lett. Ezután 20 darab rajzszöget szúrtam a kartonra két sorba. Vettem egy olcsóbb piros textíliát amiből 20darab kb.20cm-es kört vágtam. A kör szélétől 2cm-re több bevágást csináltam amikbe belefűztem egy zöld szalagot, amit csak össze kellett húzni és kész is lett a batyu. Miután kész lett mind a 20 batyu, már csak meg kellett őket töltenem mindenféle földi jóval. Először azt hittem, hogy majd ez lesz a legkönnyebb feladat, de nem így lett. 20 darab meglepetés kellett amikről úgy gondoltam, hogy párom örülni fog majd. Vettem kedvenc csokikat, mini legot, star wars figurát, szivecskés csokit és még sok mindent de még mindig hiányzott pár darab a teljességhez. A hiányos részekre azt találtam ki, hogy oda nem venni fogom az ajándékot hanem írok pár meglepetéssort. Kisebb papírdarabra leírtam néhány gondolatomat, érzésemet párommal kapcsolatban, plusz volt két idézetem is, amikről úgy gondoltam jó kis lendületet ad majd napjának ha elolvassa reggel. A kis papírdarabokat feltekertem és szalaggal megkötöttem. Így lett teljes az adventi naptár, ami 20 napon keresztül minden egyes reggel új meglepetést hozott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése